fbpx

Complex Hotelier Steaua de Mare

Servicii de calitate, livrate cu pasiune, prietenie si entuziasm
18 Sep

Măsuri de siguranță împotriva Sars-CoV-2 pentru oaspeți, vizitatori și personalul Hotelier

Stimați oaspeți și vizitatori,

Ca urmare a situației cauzate de virusul SARS-CoV2 și în conformitate cu cu Ordinul nr. 874/22.05.2020 al Ministerului Sănătății, cu Ordinul nr. 81/22.05.2020 al Ministerului Afacerilor Interne și cu recomandarile Organizației Mondiale a Sănătății, AQVATONIC BALNEO SPA & Hotel STEAUA DE MARE a implementat o serie de măsuri de siguranță, pentru a proteja sănătatea oaspeților și a personalului nostru hotelier.

Suntem la curent în permanență cu informările Grupului Român de Comunicare Strategică și a Ministerului Sănătății din România, cu privire la cazurile noi de Covid-19 și ne adaptăm în permanență măsurilor luate de autorități.

Siguranța oaspeților și a personalului nostru hotelier este primordială pentru noi, astfel încât ne asigurăm zilnic că toate activitățile desfășurate sunt conforme ultimelor norme în vigoare, iar siguranța clienților și a angajaților noștri este asigurată în cadrul Complexului nostru hotelier.

 

  1. Respectarea normelor de siguranță de către personalul nostru hotelier și protejarea stării de sănătate a angajaților noștri:
  • Pesonalul hotelier este supus triajului zilnic prin măsurarea temperaturii corporale a tuturor angajaților;
  • Personalul hotelier este instruit cu privire la obligativitatea purtării măștilor de protecție care să acopere nasul și gura în toate spațiile închise din cadrul AQVATONIC BALNEO SPA & Hotel STEAUA DE MARE;
  • Personalul hotelier este instruit cu privire la acoperirea gurii și a nasului cu pliul cotului sau cu un șervețel când tușește sau strănută și aruncarea șervețelului utilizat într -un coș cu capac;
  • Personalul hotelier este instruit privind igiena mâinilor și evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii cu mâinile neigienizate;
  • Personalul hotelier este instruit cu privire la obligativitatea de a rămâne acasă și de a solicita asistența medicului de familie, dacă prezintă simptome specifice infectării cu Sars-CoV-2;
  • Personalul hotelier este instruit cu privire la respectarea distanțării fizice de 1,5 metri în relaționările angajați – angajați și angajați – oaspeți;
  • Personalul hotelier (recepționeri hotel și spa) este instruit cu privire la monitorizarea și raportarea temperaturilor înregistrate mai mari de 37,3°C;
  • Personalul hotelier este instruit cu privire la comunicarea măsurilor referitoare la înregistrarea temperaturii la sosire, de distanțare fizică, de purtare a măștilor de protecție și de igienă frecvența a mâinilor către toți oaspeții și vizitatorii Complexului nostru hotelier.
  • Personalul hotelier are acces în permanență la toate echipamentele de protecție – măști, mănuși, panouri despărțitoare, dispensere cu gel dezinfectant, termometru;
  • Recomandarea de folosirea scărilor și evitarea folosirii lifturilor; dacă este strict necesar, liftul va fi folosit de cel mult 2 persoane odată;
  • Toate zonele publice, inclusiv recepțiile spa, recepțiile Complexului hotelier, zonele de așteptare, zonele de relaxare (bistro), liftul, mânerele ușilor, toaletele publice sunt dezinfectate în permanență pentru a evita infectarea cu virusul Sars-CoV-2.

Protocoalele de verificare a stării de sănătate și a temperaturii sunt efectuate la intrarea în tură a fiecărui angajat, iar în zonele în care aceștia lucrează, frecvența de curățare a fost sporită.

         2. Protejarea stării de sănătate a tuturor oaspeților și vizitatorilor noștri:
  • Obligativitatea triajului zilnic prin măsurarea temperaturii corporale a tuturor oaspeților și vizitatorilor;
  • Temperatura nu trebuie se depășească valoarea de 37,3°C. Procedura poate fi oricând repetată la solicitarea oaspetelui pe parcursul șederii sale;
  • Informarea tuturor oaspeților, prin materiale (afișe informative) accesibile în recepții, holuri, zone de așteptare, lifturi și prin comunicările oferite de personalul hotelier, cu privire la respectarea tuturor normelor de protecție, actualizate în funcție de deciziile autorităților în domeniu;
  • Recomandarea de folosirea scărilor și evitarea folosirii lifturilor; dacă este strict necesar, liftul va fi folosit de cel mult 2 persoane odată (excepție fac membri ai aceleiași familii);
  • Respectarea de către oaspeți a recomandării de a nu călători, a rămâne acasă și a cere asistență medicului de familie în cazul în care manifestă înaintea începerii sejurului simptome specifice infectării cu virusul Sars-CoV-2;

În cazul confirmării unui caz de COVID19 în rândul oaspeților cazați sau a personalului – aplicarea unei proceduri stabilite prin izolarea benevolă a persoanei respective într-o camera de hotel, contactarea Direcției de Sănătate Publică și respectarea măsurilor pe care autoritățile le vor lua în cadrul anchetei epidemiologice ce s-ar desfășura.

       3. Asigurarea măsurilor de protecție în cadrul restaurantelor
  • cazarea se efectuează în limita a maxim 30% din capacitatea hotelului, iar servirea meselor se face în intervale predefinite, alese la cazare, într-un restaurant cu proceduri reorganizate, ce acomodează doar 30% din întreaga capacitate, pentru o distanțare maximă;
  • în cazul meselor de tip open buffet vasele și tacâmurile sunt dezinfectate și ambalate individual în folii de plastic;
  • am adaptat serviciile permise de alimentație publică, în conformitate cu recomandările curente și viitoare, privind siguranța angajaților, a oaspeților și alimentelor.
  • am sporit numărul de distribuitoare pentru dezinfectarea mâinilor, atât în spațiile pentru clienți cât și în cele pentru angajați;
  • oaspeții au obligativitatea respectării normelor de distanțare fizică (în cadrul oaspeților care nu fac parte din aceeași familie, ocuparea maximă la masa este de 4 persoane; în cazul famiilor, pot lua loc la aceeași masa până la 6 persoane).

 

      4. Asigurarea măsurilor de protecție în cadrul SPA-ului (a tratamentelor Balneare și SPA)
  • întrucât siguranța oaspeților noștri și a personalului hotelier sunt primordiale, pachetele de cazare, masă și tratamente balneare/ recuperare sunt adaptate noilor norme și proceduri interne COVID, astfel tratamentele sunt efectuate în regim individual, o singură persoana într-un singur cabinet, însoțită în permanență în timpul procedurilor de un terapeut dedicat în exclusivitate;
  • am implementat un program de măsuri riguroase de curățenie și dezinfectare ale cabinetelor de tratament, șezlongurilor și altor obiecte utilizate;
  • accesul la serviciile balneo-spa se va realiza cu programare prealabilă, pentru a evita formarea de aglomerări în zona de așteptare sau la recepții;
  • la efectuarea programării, clientul va fi informat asupra faptului că accesul în incintă se va realiza după verificarea temperaturii (nu trebuie să depășească 37,3°C) și sub rezerva absenței simptomelor virozelor respiratorii.
  • Servicii balneo spa premise, disponibile: electroterapie, masaje, kinetoterapie individual, cu nămol sapropelic din lacul Techirghiol (impachetări, masaje), servicii de estetică facială și SPA.

 

NOTĂ IMPORTANTĂ – COVID-19 Update servicii indisponibile:

La momentul publicării acestor norme nu sunt disponibile accesul la piscină interioară (cu scop recreativ / wellness) si accesul la facilitățile din zona de wellness (saune / băi cu aburi), până când vor fi emise noi decizii guvernamentale referitoare la aceste activități.

În funcție de evolutia pandemică, dar si de diagnosticul individual al fiecărui oaspete, medicul specialist RMFB va putea înlocui anumite terapii dintr-o gamă cu altele din game care sunt permise.

Vom actualiza aceste norme constant, în funcție de publicarea oficială a reglementărilor decise de Grupul de Comunicare Strategică, Ministerul Sănătății și Ministerul Afacerilor Interne.

Vă rugăm să luați la cunoștință aceste măsuri implementate pentru siguranța dumneavoastră și a personalului nostru hotelier și să le respectați în incinta Complexului nostru, pentru asigurarea unui sejur plăcut și în siguranță și evitarea răspândirii virusului Sars-CoV-2.

Vă mulțumim că ne sunteți alături!

Echipa AQVATONIC BALNEO SPA & Hotel STEAUA DE MARE

Dată actualizare: 18.09.2020

Leave a Reply