Complex Hotelier Steaua de Mare

Servicii de calitate, livrate cu pasiune, prietenie si entuziasm
10 Mar

REGULAMENT ALL INCLUSIVE COMPLEX HOTELIER STEAUA DE MARE

Complexul Steaua de Mare vă invită într-un cadru intim și primitor să beneficiați de servicii de calitate, precum și de condiții excelente de cazare și servire.
Prezentul Regulament are ca obiectiv stabilirea condițiilor de ședere a turiștilor care au optat pentru serviciile All Inclusive ale Complexului Hotelier Steaua de Mare. Regulamentul se aplică tuturor turistilor, care îl acceptă prin însusi faptul cazării lor în hotel și optării pentru serviciile All Inclusive și trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.
  1. Condiții generale 
    • Oaspetele va respecta proprietatea şi tradiţia complexului, manifestându-se manierat şi decent, fără a provoca deranjul sau nemulţumirea vecinilor.
    • Ziua hotelieră începe la ora 18.00 (ora de la care camera poate fi ocupată/ Check-in).
    • Ziua hotelieră se termină la ora 12.00 (ora la care trebuie eliberată camera/ Check-out). Știai că: La fel ca și tine, următorul turist își dorește intrarea în cameră cât mai devreme, iar unei cameriste îi trebuie între 60 și 120 de minute să pregătească o cameră?
      De multe ori, cameristele fac ore suplimentare, remunerate separat, pentru a finaliza camerele care fac check-out-ul mai târziu?
    • Clienții care achiziționează pachetele All Inclusive vor primi brățări la check-in.
    • Brățările All Inclusive nu sunt transmisibile.
    • Turiștii care au optat pentru serviciile All Inclusive au obligativitatea de a purta brățara pe care o vor primi la cazarea în hotel, pe toata durata sejurului.
    • Este strict interzisă părăsirea Complexului cu produse alcoolice, non-alcoolice sau produse alimentare din cadrul restaurantului și a plajei/piscinei.
    • Este interzisă înstrăinarea produselor din pachetul All Inclusive altor persoane care nu beneficiază de pachet.
    • Nerespectarea acestor reguli conduce la anularea brățării cu cod personalizat și implicit la anularea serviciilor All Inclusive.
    • Activarea unei noi brățări implică achitarea unei taxe în valoare de 200 LEI.
    • Accesul cu animale de companie în incinta proprietăţii nu este permis.
    • Fumatul în incinta proprietăţii este strict interzis.
    • Este interzis accesul în complex al persoanelor aflate sub influenţa alcoolului sau a drogurilor, cu aspect respingător sau în haine murdare.
    • În incinta complexului este obligatorie păstrarea curăţeniei şi respectarea normelor igienico-sanitare.
    • Vă rugăm să respectaţi personalul şi să nu deterioraţi bunurile complexului: mobilier, aparatură, instalaţiile igienico-sanitare. Deteriorarea bunurilor complexului atrage de la sine imputarea acestora persoanelor care au cauzat acest lucru.
    • Nu răspundem de lucrurile personale/ obiectele de valoare lăsate nesupravegheate cât și de cele uitate sau pierdute.
    • Persoanele care încalcă prezentul Regulament, vor fi evacuate, iar în cazul repetării indisciplinei, nu vor mai avea acces în incinta complexului.
    • O amendă de 1000 de LEI și rezilierea unilaterală a contractului se vor aplica pentru nerespectarea sau abaterea de la Regulament.
  1. Programul de mese și accesul în restaurant
    • PACHETUL ALL INCLUSIVE (14.06-08.09.2019) conține: cazare, mic dejun, prânz și cină. Toate mesele se vor servi în sistem open buffet în restaurantul Delfinul (pentru pachetele din cadrul Complex Hotelier Steaua de Mare – Delfinul & Meduza), cu o capacitate de 400 de locuri și 300 de locuri pe terasă sau în restaurantul Meduza (pentru pachetele din cadrul AQVATONIC BALNEO SPA & Hotel Steaua de Mare).
    • Pentru accesul în cadrul restaurantelor este obligatorie purtarea la mână a brățării All Inclusive și poziționarea codului de bare de pe ea în dreptul cititorului de la turnicheți/personalului de la intrarea în restaurant.
    • Pentru sănătatea dumneavoastră este strict interzisă ieșirea cu produse alimentare / băuturi din incinta restaurantului.  Știai că: Un produs alimentar lăsat / ambalat necorespunzător se poate altera la căldură în 15 – 30 de minute provocând o îmbolnăvire ce nu este corelată cu calitatea produsului?
    • Băuturile alcoolice/non-alcoolice se servesc în restaurant în timpul meselor: băuturi alcoolice (bere la draft, selecție de vinuri, vodka, aperitive alcoolice), băuturi răcoritoare (sucuri – acidulate și neacidulate), cafea, ceai, apă plată, apă minerală.
    • Programul meselor este următorul:
Micul dejun 7:30 – 9:30
Prânz 13:00 – 15:00
Cină 19:00 – 21:00

 

  • Turiștii care achiziționează pachetul ALL INCLUSIVE servesc cină în prima zi de cazare, apoi mic dejun, prânz și cină în următoarele zile ale sejurului, iar în ziua plecării (check-out) beneficiază de mic dejun și prânz.
  • Produsele oferite în sistemul All Inclusive se vor consuma doar în incinta complexului, în timpul sejurului. Produsele oferite la mic dejun, prânz și cină se vor consuma doar în incinta restaurantului, pe parcursul desfășurării mesei.
  • În afara restaurantului Delfinul, complexul dispune și de Braserie, restaurant cu terasă ce oferă o vedere spectaculoasă spre mare. La acest restaurant turiștii pot servi masa a la carte, contra cost, în orice interval orar al zilei.
  • Sumele încasate cu caracter de avans/plată integrală conform ofertelor făcute, agreate și plătite de către clienți, fie transmise prin intermediul site-ului www.complexsteauademare.ro, telefonic sau direct prin email și la recepție, NU SE RETURNEAZĂ.
       3. Tichetele pentru băuturi
  • Conform directivei europene aprobate, începând din 2021, produsele de unică folosință din plastic vor fi interzise. Precum în resorturile europene din Austria, Germania și Elveția, susținem un mediu eco și curat.
  • Din sezonul 2020, vom implementa un sistem de ticketing prin care ne asigurăm că toate recipientele/paharele din plastic sunt colectate corespunzător prin aducerea acestora la bar.
  • Oaspeții care vor opta pentru serviciile All Inclusive vor primi un tichet de băutură pe care îl pot folosi pe durata șederii în Complex.
  • Garanția tichetului ECO pentru paharul de plastic va fi de … LEI / tichet.
  • La returnarea paharului folosit la bar, oaspeții vor primi tichetul de băutură ce trebuie păstrat pentru a doua zi sau returnat la check-out în vederea recuperării garanției.
  • Tichetul de băutură nu este transmisibil.
  • Pierderea tichetului de băutură se va sancționa cu … LEI / tichet.
  1. Accesul în piscina exterioară 
    • Accesul se face numai pe bază de brățară.
    • Brățara de acces în bazin / piscină nu este transmisibilă.
    • Este interzisă înstrăinarea produselor din pachetul All Inclusive altor persoane care nu beneficiază de pachet. Pentru nerespectare, se percepe o amendă de 200 LEI și anularea brățării/pachetului All Inclusive.
    • Program piscină: 07:00 -18:30.
    • Program baruri All Inclusive Piscina: 9:00-18:00.
    • Adâncime apă în piscină exterioară: 1.20 m – 1.40 m.
    • Este interzisă, indiferent de motiv, introducerea de produse alcoolice, băuturi răcoritoare și produse alimentare, altele decât cele provenite din incinta Complexului Steaua de Mare.
    • Băuturile la piscină se acordă între orele 09:00 – 18:30 (apă, cafea, răcoritoare, bere, vin).
    • Este interzis accesul în piscină al persoanelor cu plăgi deschise, dermite, dermatoze sau boli transmisibile – unitatea îşi rezervă dreptul de a refuza accesul persoanelor care prezintă afecţiuni ale pielii, în piscină.
    • Afecțiunile de sănătate ascunse, nedeclarate, exonerează COMPLEX STEAUA DE MARE de orice responsabilitate.
    • Intrarea în piscină se face numai  în costum de baie; nu este permisă intrarea în apă in ținuta de stradă. Persoanele care nu respectă această regula vor fi evacuate din piscină.
    • Au acces în piscină doar persoanele care au plătit contravaloarea tarifului de intrare aferent acestui serviciu – cei care în urma unei verificări efectuate  de către  personalul autorizat  nu pot justifica efectuarea acestei plăți (brățara etc.) vor fi evacuați din incinta complexului.
    • Este interzis consumul băuturilor alcoolice și al alimentelor de orice fel în bazin.
    • Nu sunt permise alergările şi jocurile imprudente pe marginea bazinului. Se interzice împingerea în apă a persoanelor aflate  pe marginea bazinului. Nu ne asumăm răspunderea asupra unor eventuale accidente sau probleme de sănătate cauzate din aceste motive.
    • Se interzice cu desăvârşire să se urineze în apa piscinei! Reactivii din apă vor indica persoana care face acest lucru şi acesteia i se va imputa schimbarea apei piscinei precum şi despăgubirea celorlalţi clienţi prezenţi la piscină.
    • Este interzis folosirea unui limbaj obscen, necuviincios, gesturi indecente, violente, cât şi un comportament care să  afecteze  confortul și  integritatea fizică a clienților și a personalului COMPLEXULUI STEAUA DE MARE.
    • Copiii sub 7 ani au acces în piscină  numai însoţiţi şi supravegheaţi de părinți! Este strict interzis accesul minorilor în bazine neînsoțiți sau nesupravegheați.
    • CONTRAINDICAȚII: Persoanelor care prezintă una sau mai multe boli din cele enumerate le este interzis să intre în piscină: Alergii cunoscute la clor și compușii lui, Boli alergice altele decât cele la clor, Conjunctivita sau cheratita cronică, Boli cronice ale căilor respiratorii superioare, Bronhopneumopatii cronice inclusiv astm bronsic, Dermatoze/alte boli ale pielii, Anemie, Epilepsie, Afecțiuni psihice, Afecțiuni neurologice, Boli infecto-contagioase în evolutie (inclusiv stare de purtător până la sterilizare), Tuberculoză, Infecții cu E. Coli, Giardioza, Shigella, Salmonella, Vibrio, Hepatita A, Plăgi deschise.
    • Totodată, este interzis accesul în piscină persoanelor care au consumat băuturi alcoolice și/ sau substanțe halucinogene.
    • Hotelul își rezervă dreptul de a decide asupra sortimentelor de băuturi și alimente pe care le va oferi turiștilor în sistemul All Inclusive.
  1. Șezlongurile / saltelele pentru plajă 
    • Turiștii cu pachete ALL INCLUSIVE beneficiază de paturi de relaxare la piscină sau în zonele special amenajate de pe plajă (zona Bronze).
    • Fiecare cameră dublă beneficiază de câte 2 șezlonguri la plajă sau la piscina exterioară.
    • Fiecare apartament beneficiază de câte 3 șezlonguri la plajă sau la piscina exterioară.
    • Toți turiștii au dreptul la un loc bun. Din respect pentru aceștia, este interzisă rezervarea unui șezlong sau ținerea ocupată prin plasarea de obiecte tip sacoșe /tricouri / prosoape sau orice alte obiecte personale.
    • Orice turist care găsește un șezlong neocupat de un client sau fără o saltea a Complexului  poate ocupa acel șezlong și poate aduce lucrurile aflate pe șezlong la punctul de Distribuție saltele – Obiecte pierdute.
    • Este interzisă folosirea prosoapelor din camera de hotel la plajă. Se va percepe o amendă de 100 de LEI /prosop pentru fiecare incident.
    • Oaspeții ce optează pentru serviciile All Inclusive vor primi un tichet pentru șezlonguri / saltele, ce le permite accesul la șezlong și saltea în limita disponibilității.
    • Oaspeții au datoria de a avea grijă de salteaua primită de la punctele de Distribuție saltea (de a nu o lăsa pe șezlong când se pleacă la masă / la plimbare).
    • La returnarea saltelei, oaspeții vor primi tichetul ce trebuie returnat la check-out, în vederea recuperării garanției în valoare de 50 LEI / saltea.
    • Nereturnarea saltelei la punctele de distribuție va duce la pierderea garanției în valoare de 50 LEI/saltea.
    • Tichetul de saltea nu este transmisibil.
  1. Entertainment
    • Acces gratuit Wi-Fi (parola: welcomesdm)
    • 1 loc de joacă exterior (în parcarea din spatele Hotelului Meduza, destinat copiilor cu vârste cuprinse între 3 – 12 ani, deschis zilnic, între orele 7:00 – 20:00.
    • Programe de animație ce se adresează deopotrivă copiilor și adulților, ce își propun să vă distreze antrenându-vă în activități de divertisment, atât la Grădinița „Căsuța cu Povești” cât și în zona piscinei, după un program actualizat săptămânal și afișat în recepțiile hotelurilor
    • Grădinița “Căsuța cu Povești”, cu supraveghetor (destinată copiilor cu vârste cuprinse între 3-8 ani), unde vor avea loc spectacole pentru copii, jocuri interactive, vizionare desene animate, play station și multe alte surprize – accesul se realizează prin parcarea hotelului Meduza. Programul Grădiniței este: 08:00 – 22:00.
    • Loc de joacă interior cu supraveghetor (în cadrul Hotelului Meduza) pentru copiii cu vârste cuprinse între 3-8 ani. Programul locului de joacă Hotel Meduza este: 08:00 – 22:00.
  1. Spațiile de joacă
    • Înainte de a pătrunde în aceste spații, încălțămintea celor mici va fi lăsată în grija personalului, iar cei care intra vor purta șosete.
    • Părinții, frații, bunicii sau ceilalți spectatori sau însoțitori, vor purta încălțăminte de protecție, pusă la dispoziție de resort.
    • Pentru a evita accidentările de orice fel și deteriorarea echipamentelor de joacă, vă rugăm să evitați îmbrăcămintea cu accesorii proeminente (capse, fermoare etc.).
    • Aceste spații sunt destinate îndeosebi copiilor cu vârste cuprinse între 3-12 ani. Copiii ce nu au împlinit vârsta de 3 ani vor fi însoțiți de părinți sau de un însoțitor adult.
    • Sunt interzise: cățăratul pe plasa de protecție sau pe marginea gonflabilelor, urcarea pe tobogane în sens invers și totodată coborârea pe tobogan cu capul înainte. Se vor respecta cu strictețe măsurile de siguranță.
    • Pentru ca toți copiii să aibă parte de momente de relaxare și bună dispoziție, nimeni nu are voie să vorbească vulgar sau să se comporte necivilizat.
    • Nu este permis accesul cu obiecte dure sau ascuțite în incinta spațiului de joacă.
    • Nu este permis accesul cu mâncare, gumă de mestecat sau băuturi în zona de joacă.
    • Este interzis accesul persoanelor cu semne evidente de îmbolnăvire (alergii, tuse puternică, astenie fizică etc.) sau cu igiena deficitară. Copiii mici care nu își pot controla necesitățile fiziologice, trebuie să poarte scutece de unică folosință.
    • Vă rugăm să anunțați personalul de la recepție, în scris, dacă sunt anumite probleme cu copilul dumneavoastră (dacă are nevoie de îngrijiri speciale etc.). În caz contrar, nu ne asumăm răspunderea în fața dumneavoastră.
    • Vă rugăm să lăsați la recepție numărul de telefon și vă vom deranja doar dacă este absolut necesar. Cel mai bine ar fi să nu lăsați obiecte de valoare (telefoane, bijuterii etc.) și jucării, deoarece acestea se pot pierde, situație în care nu ne asumăm răspunderea.
    • ATENȚIE! Dumneavoastră sunteți direct răspunzători de toți copiii pe care îi lăsați la spațiul de joacă, în cazul în care se produc daune materiale (jucării stricate, plase rupte, gonflabile înțepate etc.), se va achita contravaloarea obiectelor deteriorate.
    • Copiii trebuie să respecte regulamentul citit de ei sau în prealabil de părinți și atenționările făcute la recepție.
    • În cazul nerespectării prezentului regulament, ne vedem obligați să vă evacuăm și să vă interzicem accesul în incinta locului de joacă.
  1. Parcarea
  • Oaspeții sunt rugați să înregistreze numărul de înmatriculare al mașinii la recepție pentru a evita eventuale blocări.
  • Oaspeții sunt rugați să folosească parcările special amenajate din spatele resortului (în limita disponibilității) sau aleile aferente, pentru parcarea mașinii.
  • Ne dorim spații pentru promenadă, destinate pietonilor, iar pentru evitarea accidentelor, pe drumul din fața hotelurilor, care este proprietate privată, am interzis parcarea autovehiculelor. Mașinile parcate aici vor fi blocate la intervale regulate.
  • Taxa de deblocare este de 200 LEI/incident. Vă rugăm să respectați regulile de mai sus, pentru a evita blocarea mașinii și aplicarea sancțiunii în vederea deblocării mașinii.
  1. Clauze finale
    • Acest Regulament poate suferi modificări fără o notificare prealabilă.
    • Nerespectarea Regulamentului hotelului duce la refuzarea prestării de servicii către clientul în cauză.
    • Se consideră că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit, a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit.

ABATEREA DE LA ACESTE REGULI SE TAXEAZĂ CU O AMENDĂ DE 1000 RON ŞI REZILIEREA CONTRACTULUI DE ÎNCHIRIERE UNILATERAL DE CĂTRE PROPRIETAR LA SIMPLA CERERE A ACESTUIA, FĂRĂ DREPTUL OASPETELUI DE A MAI SOLICITA RECUPERAREA SUMELOR DEJA PLĂTITE.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Complex Hotelier Steaua de Mare!

 

Leave a Reply